søndag den 25. marts 2012

Så rundede bloggen de 100.000 besøgende

(For et stykke tid siden.) Jeg har egentlig skrevet det hele sidste gang, hvor jeg rundede de 20.000 besøgende på bloggen - men det skal da alligevel nævnes. Jeg har ikke haft særlig meget tid til at skrive på bloggen på det sidste, men det bliver forhåbentlig helt anderledes (læs: lidt bedre) fremover. Så selvom jeg ikke vil love alt for meget, så er det helt klart min ambition, at jeg fremover får skrevet mindst et rigtigt blogindlæg hver uge. Jeg får også stadig opfodringer per mail omkring, hvorvidt jeg kunne tænke mig at tjene penge på bloggen. Svaret til det er helt klart ja, men ikke hvis det implicerer reklamer på bloggen. For ærlig talt, så virker reklamer lidt for smagsløst til mit formål med bloggen og så vil jeg heller ikke sælge min sjæl (eller i hvert fald bare bloggens layout og umiddelbare indtryk) for enhver pris. Til sidst så vil jeg naturligvis gerne give en stor tak til de faste læsere og for alle de søde kommentarer (og mails)!

2 kommentarer:

Kenneth Wellin sagde ...

Hej Louise,

Til lykke med de 100.000. Det er supergodt gået på under 5 år!

dbh
Kenneth

Louise sagde ...

Hej Kenneth!

Tak for det! Jeg er også ganske tilfreds, når man tænker på, hvor lidt jeg har fået skrevet - men forhåbentlig bliver det bedre det næste stykke tid!!

Tak for kommentaren!!

Med venlig hilsen

Louise