torsdag den 31. marts 2011

60.000 besøgende

Ja, jeg forstår det ikke helt. Nu har bloggen rundet de 60.000 besøgende og jeg kan også se, at min blog holder fast i en placering i top 30 for blogs på chart.dk. Tænk, at min personlige blog skabt udelukkende for, at jeg kan skrive om diverse videnskabelige emner samt mine personlige holdninger til diverse samfundsorienterede emner kan få så mange besøgende!? Jeg forstår det virkelig ikke, men jeg vil naturligvis gerne sige tak til jer. Både de faste læsere og de tilfældigt besøgende. Jeg prøver stadig at fastholde tanken om, at jeg kun skriver, fordi jeg elsker at skrive – selvom I bliver ved med at blande jer! Jeg tror ikke, at jeg vil skrive om det næste runde besøgstal, før bloggen når de 100.000 besøgende (da mit sidste blogindlæg om 50.000 besøgende var i januar). Det var alt – mange tak!

Ingen kommentarer: