onsdag den 16. januar 2008

20 års jubilæum

Kan man have det, når man er 27? Det kan man øjensynlig. Min bedste veninde har lige gjort mig opmærksom på, at vi har 20 års jubilæum. Det vil altså sige, at det nu er 20 år siden, at en sød filippinsk udseende pige trådte ind i min klasse og min klasselærer spurgte; hvem vil sidde ved siden af den nye elev Heidi? Frisk, som jeg jo altid har været, rakte jeg naturligvis hånden i vejret med det samme. Siden har vi været rigtig gode venner og meget er sket i de 20 år – vi har delt både positive og negative oplevelser. Hun kan også huske alle de ting, som jeg har glemt - og det er jo en del. Det er fordelen ved at have venner over længere tid, for så kan de jo fortælle én, om alle de vanvittige ting man har gjort, som man ellers lykkeligt havde glemt. Men i morgen skal vi så fejre vores jubilæum med en hyggedag (uden mændene) og det bliver så forhåbentlig starten på endnu 20 års venskab.

Ingen kommentarer: