tirsdag den 14. december 2010

Så MÅ det da være godt...

Det er vist ikke nogen grund til at diskutere, hvorvidt mælk er sundt med så mange overbevisende (men knapt så videnskabelige) argumenter! (Og nej, jeg er stadig ikke faldet for reklamemarkedets mange tilbud om hurtige penge – min blog forbliver reklamefri ! Dvs. at jeg forsat vil reklamere for en lang række produkter, som jeg selv kan lide – jeg får bare ikke penge for det. Øh... hvorfor var det nu lige, at jeg fandt det så utroligt rationelt? Nå ja, det var vist noget med skrive, fordi man har lyst til det og ikke fordi man skal – læs her: tvunget. Men faktisk så føler jeg mig allerede tvunget til skrive noget minimum en gang om ugen. Hmm... jeg står nu stadig ved det med det reklamefri - men tak for at læse med!)

Ingen kommentarer: