mandag den 28. januar 2008

California Dreaming

For tiden tænker jeg meget på, hvor fedt det ville være, hvis jeg bare kunne køre en lang tur gennem den amerikanske natur i en fed bil med mine venner og kæreste. Jeg elsker simpelthen bare den natur som findes på strækningen mellem Santa Barbara, Los Angeles og Las Vegas. Den er bare helt fantastisk, både kyststrækningen fra Santa Barbara til L.A. med sine rå klipper mod det blå hav, Californiens grønne græssletter, Grand Canyon, Nevadas landskab, Sedonas smukke røde klipper og Death Valley. Det ville bare være så fedt, hvis man bare kunne køre og slappe af uden at skulle tænke på noget bestemt. Og kun stoppe engang imellem for at spise et godt måltid, ligge lidt ved en kølig pool eller gå en tur i den fantastiske natur. (Mon det her handler om, at en af mine veninder lige har været tre uger i Brasilien?) Bare slappe af uden at skulle tænke på noget - hverken mit speciale eller min jobsamtale i næste uge om et studiejob. Men det kunne være fedt, bare at cruise, høre noget lækkert musik og nyde udsigten. Men det har jeg desværre ikke tid til lige nu, så det må blive ved drømmen indtil videre...

Ingen kommentarer: